Stránky

Šití přes papír II. / Nähen durch das Papier II.

"JARNÍ NOC"

V mém pracovním koutku mám bílou lavici, která potřebuje nahoru veselý potah. Jelikož se mi líbil vzor z tašky "Žabinec," použila jsem ho i na top budoucího potahu.

Na papír jsem si nakreslila požadovaný vzor - viz rozpis níže, ke kterému jsem přicvakla kancelářským koněm čtyři ´pečící papíry tak, abych mohla vzor pohodlně prošít šicím strojem bez nití. Spodní papíry se perforují a my tak máme další šablony :)

Podle čísel jsem si nachystala dílky látek, které jsou o centimetr větší než předloha, aby se daly našívat.
Šijeme podle šablony tak, jak jsou na ní označená čísla.
Na jeden vzor potřebujeme čtyři ušité kousky, které k sobě sešijeme tak, abychom měli u sebe všechny špičky osmiček.


Šablona.

Hotový top před sendvičováním a prošíváním.

Část topu - před žehlením.

Celý ušitý vzor.

Žádné komentáře:

Okomentovat