Stránky

Jehelníček / Nadelkissen



Ten kdo šije zná, jak důležitá je k práci maličkost zvaná "Jehelníček" A protože mě tato důležitá maličkost včera opustila - v mém starém jehelníčku, který byl ušitý ve tvaru jablíčka, se pomalinku, ale jistě na svět začla klubat dírka, ze které se včera doklubala pořádná dírečka s vyčuhujícími vnitřnostmi - byla jsem nucena rychle si pořídit novou. 
Použila jsem panel  "The Henley makower uk."
Nejprve jsem si nachystala poutko, které jsem na stroji ozdobila výšivkou kytiček. Panel jsem položila lícem k dvěma vrstvám hrubé bavlněné látky stejné velikosti, dovnitř umístila připravené poutko a prošila tak, že dole jsem si nechala 3cm díru na vycpání jehelníčku. Po sestřižení rohů a otočení se mi z bavlněných látek vytvořila kapsa do které jsem dala nachystanou výplň. Nakonec už jen spodní hranu srovnala, v ruce sešila a pomocník byl na světě.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat