Stránky

Kabelka / Damentasche

Už dlouho jsem nešila žádnou tašku, taštičku, kabelku ...
A tak mi přišel vhod "Taštičkový swapík."

Kabelku, kterou jsem pro tuto příležitost ušila, jsem si pojala tak trochu po svém. 
Nejprve jsem si ušila kapsičku  - kytička šitá metodou přes papír. Jelikož si mi líbila, tak jsem rovnou ušila dvě s tím, že se ta druhá bude na něco hodit a taky že hodila (viz. obrázek níže).
Pak už jsem si jen vymyslela, jak bude taška uvnitř vypadat. Vnitřní strany kabelky jsou v barvě oranžové a prošité. na každé straně vnitřní části je všitá kapsička s odstávajícími boky. Uprostřed je velká kapsa na zip.
Taška je bez klopy, ale na hoře se uzavírá zipem.
Ucho má ušité tak, aby si ho dotyčná osoba mohla posouvat a řítit jeho velikost dle svých potřeb.

Z druhéhěho bloku kytičky jsem k tašce ušila jednoduché pouzdro na mobil se zapínaním na knoflík.
Inspiraci na toto pouzdro jsem našla na internetu, jen jsem si to  neušila dle návodu, ale dle sebe :))
tj. jednodušeji a rychleji :))





 
kabelka s posuvným uchem
 
 
 
 
vnitřní část kabelky
 
 
přední díl s kapsičkou - šití přes papír


pouzdro na mobil

3 komentáře: