Stránky

Letní dovádění / Damentasche mit kleine Portemonnaie

Poslední šití před dovolenou
 
Krásné teplé dny plné sluníčka vystřídaly dny, kdy slunce zahalily temné mraky a déšť. V takovém nečase se nedá nic jiného dělat, než uklízet, vařit, starat se o vnitřní části domu ... a trochu si zařádit u šicího stroje.
Tentokrát jsem si opravdu zařádila a vymyslela jsem si kabelku. Klasickou kabelku na zipové zavírání a dopředu na klopu. Nejprve jsem si vytvořila papírový střih, abych si rozmyslela, jak bude kabelka velká. Látky jsem měla připravené a tak jsem se pustila do šití.
Šila se náramně dobře.
 
Celá kabelka je ze tří látek. K látce s květy a ptáky jsem vybrala dvě další, které mají stejný vzor, jen jinou barevnou odlišnost. vše je vidět na obrázcích. Vnitřní část tašky má po obou stranách kapsičky a nezbytnou šňůrku s karabinkou. Zapínání na zip a klopa na magnetický patent. Klopa je ještě z vnitřní strany ozdobena ruční aplikaci kvítku. Ucho tašky je pevně stanovené a obšité hlavní látkou.
 
Když už jsem byla takhle v šicí ráži, pustila jsem se ještě do malé peněženky, která je krásným doplňkem kabelky. Peněženka je opět na magnetické zapínání, uvnitř má dvě přihrádky a jednu zipovou kapsu na mince. Rohy peněženky zdobí mosazné růžky.
 
A aby toho nebylo málo, tak ještě obal na mobil :)
 
Příští týden děti dostanou vysvědčení, končí další školní rok a začíná šest týdnů zaslouženého odpočinku. Odpočineme si nejenom my, ale také můj šicí stroj ...
Vyrazíme do přírody načerpat nové síly, odpočinout si a také najít novou inspiraci pro další tvoření.
 
HEZKOU LETNÍ DOVOLENOU VŠEM :)
 
 
 
kabelka

klopa a pohled do kabelky

vnitřní část kabelky

malá peněženka s obalem na mobil

pohled na zadní části

Žádné komentáře:

Okomentovat