Stránky

"Vánoční Mystery" - Patchwork

  
   Už několikátý rok pro děvčata, která šijí Patchwork Hanka (na www.fler.cz - Anahi) vymýšlí "Mystery". Je to báječná zábava, neboť nikdy nevíte co z toho bude... Šije se krok za krokem s otázkou: co krásného z toho tentokrát bude, co si z toho ušiji...?
Letos to bylo zábavné šití přes papír. Z devíti menších sešitých bločků vznikl krásný velký blok a vše zjemnily bloky z čtverečků.
Mystery bylo připravené tak, že kdo chtěl, mohl si ušít jen polštářek, kdo měl více času a chuť i šití tak ubrus a případně i deku.
Pro mě bylo Mystery trošku delší, neboť mi do toho padla zakázka na ušití Břišní tanečnice a soba, ale o to bylo došívání v lednu zábavnější.
Při došívání bloků mě napadlo, že se mi to vše krásně barevně hodí do obývacího pokoje a bloky jsem sešila tak, aby z nich byl běhoun na stůl a k němu čtyři polštářky.
Jsem naprosto spokojená :)
 
 
 

1 komentář: