Stránky

Dámská kabelka / Damentasche





"Žabinec"

Loni v červnu jsem k objednávce od jedné nejmenované firmy dostala jako dárek velký mačkaný zelený šál. Jelikož zelená není zrovna má nejoblíbenější barva a v mém šatníku se moc nevyskytuje, šál jsem schovala do krabice, třeba se bude "někdy" hodit.
Tento týden jsem šila zkušební blok. abych se přesvědčila, jak bude asi dílo vypadat v reálu a zda budou všechny ty kousky zapadat do sebe. Vytáhla jsem krabici se zbytky látek a pustila se do šití.
Hotový blok ležel tři dny v krabici se zbylými kousky látek a já uvažovala co teď s ním...
Dnes nastalo to zmiňované "někdy."
Blok jsem zakomponovala do dámské nevelké tašky jako klopu. Nyní mohu vytáhnout šál z krabice a souprava "Žabinec" je na světě.



Dámská taška 24cm x 28cm

Vnitřek tašky - dvě kapsičky a karabina na klíče

Zadní část tašky

Prošití klopy




Žádné komentáře:

Okomentovat