Stránky

Trpaslík / Zwerg

"Hej-hou, hej-hou a trpaslíci jdou,
a zpíváme si vesele,
hej-hou, hej-hou
Hej-hou, hej-hou, hej-hou,
když máme starost zlou,
vždy vrásky z čela
vymaže hej-hou, hej-hou. .."


  Ve španělském časopise "Country" jsem zahlédla tohoto roztomilého trpaslíka, který mě uchvátil natolik, že jsem hned všeho nechala a pustila se do jeho výroby.
V návodu jsou díly trpaslíka k sobě lepeny pistolí s horkým lepidlem...
Jelikož jsem chtěla, aby se brzy tato postavička nerozpadla, všechny části jsem poctivě steh po stehu ručně přišila k sobě. Ruce trpaslíka jsem nechala pohyblivé, provlečením knoflíků a nití těsně pod hlavou.
Vzadu ve vlasech má poutko za které si ho můžu pověsit, nebo pokud je dobře vycpaný, je schopný také stát. (Jelikož jsem měla již málo vycpávky, tak mu jdou nožky při stání trošku bokem :) )




(Podle časopisu COUNTRY 6, 2004; text z filmu Sněhurka a sedm trpaslíků)

Žádné komentáře:

Okomentovat