Stránky

Jarní sen / Frühlings-Traum

Tenhle vzor mě uchvátil na první pohled. Několik dní jsem si ho prohlížela, až jsem nakonec sáhla do skříňky pro kombinaci šedo-růžových látek a pustila se do jeho výroby.
Dušička ve mě byla malá a nevím proč, ale měla jsem celou dobu pocit, že ho zkazím. Postupovala jsem blok po bloku, pomalu, ale jistě. Při sešívání pruhů se už rýsoval krásný vzor.
Jenže, nechtěla jsem, aby tento Quitt byl čtvercový. Mým cílem bylo, ušít ho do obdélníku, aby se dal použít případně jako přehoz nebo deka. Proto jsem k němu došila prodloužené strany.
Dalším krokem po sendvičování bylo, aby Quitt nebyl hodně prkenný, a tak jsem ho prošívala pouze po hlavních liniích a nakonec jsem vyšila vzory do volných čtverců.
Moje představa - jarní sen - se tak splnila.
 
 
připravený top

hotová deka

spodní část

2 komentáře: