Stránky

Patchworková klasika


 
 
 
 
Sešívání čtverečků by se mohlo mnohým zdát "na hlavu padlé," tak jako to, že někdo může zakoupit kusy nových látek, které vypere, vyžehlí a pak je rozstříhá na malé kousíčky, které k sobě zase sešívá... 
Není to zas až tak dávno, co mi padla do oka kolekce již připravených čtverečků pro patchwork. Je do sada od  Basket Quilts For moda z Japonska.
Chvíli si poležely ve skříni, než padlo pevné rozhodnutí na co vlastně bodou použité.
Všechny jsem si poskládala před sebe na stůl ... a vyšel z toho krásný ubrus na konferenční stolek a k tomu čtverečky na 4 ubrousky pod hrnečky.
Ze čtverečků se šije báječně, všechny švy do sebe krásně zapadají - jen jsou trošku dražší než ty, co si nařežeme sami.
 

 


Ušito z : moda Love Letters By: Laundry Basket
Quilts for moda, made in Janpan






7 komentářů:

  1. Krásný .... i když vidím jen dvě poslední fotky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá barevná kombinace. Také mám pár charm packů schovaných, ale ještě jsem nenašla odvahu s nimi něco udělat - vždyť jsou taaak krásné...

    PS: také vidím jen poslední dvě fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šije se z nich opravdu božsky a některé kolekce jsou opravdu úchvatné :)
      PS: už jsou snad k vidění všechny totky

      Vymazat
  3. To je zvláštní, mi se zobrazuje všech pět fotek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké čtverečky..:-D Já jsem dostala pytel s odstřižky a tak budu taky vymýšlet něco podobného......nevidím první fotky a taky nevidím u jména obrázek-jen zákaz vjezdu..:-D
    Hezký den přeji D.

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna dělám ze zbytkových čtverečků ještě jednen ubrus a měl by být se strojovou aplikací :)
    fotky jsou už vidět všechny - celé jsem je nahrála znova :)
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  6. Maru, nádherný běhounek .. už máš před námi náskok. Ta spodní látka na běhounku je nádherná taky .. můžeš ho používat z obou stran :D

    OdpovědětVymazat