Stránky

Kabelka přes rameno / Schultertasche

Kabelka přes rameno - vlastní střih i šití
 
 
Pokud se ohlédnu zpět na mé šití zjišťuji, že vždy procházím nějakým obdobím. Jednou je to období Patchworku, potom zase panenek, a nyní je to zřejmě období tašek.
Nedalo mi, a objednala jsem si kusy něčeho, čemu se říká ''Kunst Leder.'' Objednala jsem cíleně barvu zelenou, ale ne takhle zelenou. Měla to být zeleň pistáciová...  Někde se bohužel vloudila chybička a přišel mi tenhle brčál.  Posílat zpět se mi už to nechtělo a tak mi blesklo hlavou, že z toho bude docela slušný dárek k narozeninám. A ta jsem se pustila do šití. Pro zjemnění jsem k zelené přidala ještě proužek bílé - ze stejného materiálu.
Střih jsem si udělala sama, ale v dalším kole střihnu kabelku nahoře o něco širší.
 
Přes to vše jsem ráda, že jsem si tento materiál vyzkoušela - a nezůstane jen u jedné tašky. Už je rozšita druhá :))
 
 

Zadní část kabelky s všitým zipem

Horní část - uzaviatelná na zip

Vnitřek kabelky - boční kapsy, jedna zdobená aplikací lístků

2 komentáře: