Stránky

Taška jen pro mě :) / Eine Handtasche nur für mich :)

Sada
 
 
 
Taška jen pro mě.
  Ano, ten název sedí, neboť tuhle tašku budu nosit jen a jen já :)
Když jsem objednávala ''Kunst Leder,''  měla jsem představu, že si z ní zkusím ušít jedno barevnou tašku v červené barvě. Chvíli mi ležela ve skříni, neboť jiná práce před šitím dostala přednost.
A jak vidíte, i nápad se má někdy nechat trošku uležet.
S taškou jsem si trochu pohrála. Spodní část je červená, ale obloukem zasahuje do části bočních. Uvnitř na podšívce jsem vypracovala dvě kapsy, a všila dovnitř šňůrku s karabinkou na klíče. Do téhle tašky se vměstná i menší nákup od pekaře :)
Proto, aby mi nějaké nenechavé ruce něco z tašky nevytáhly slouží menší taška se zapínáním na zip, opět uvnitř najdeme všitou kapsičku.
A aby byla sada úplná nesmí k ní chybět alespoň malá peněženka.


Velká taška uvnitř

Peněženka

2 komentáře:

  1. Hezká souprava.Povedla se ti.Mám taky tuto látku a šila jsem peněženky,ale sobě NIC !! Tak ,jak tak koukám,měla bych si taky ušít tašku.Je príma.
    Hezké jarní dny přeji
    Daška

    OdpovědětVymazat